Vedení ústeckého fotbalového klubu, který nese teprve pár týdnů v závislosti na novém majiteli název FK VIAGEM Ústí nad Labem, si z fanoušků tak trochu udělalo dobrý den. V rámci oznámení nové identity klubu totiž nejprve na sociálních sítích odprezentovalo soutěž, ve které si mohli sami fanoušci zvolit ze dvou logotypů, které ovšem v obou variantách ani v nejmenším neodpovídaly dnešním trendům moderního sportovního klubu. Fanoušci nešetřili kritikou a na první pohled velmi nepovedený marketingový tah se rychle šířil sociálními sítěmi a sbíral celou řadu většinou negativních a nechápavých ohlasů.
Jak se ovšem nakonec ukázalo, právě v tom tkvěl mazaný záměr, jak skutečnou novou identitu odhalit pro co největší počet lidí. Na videu, kde nakonec funkcionáři nad výběrem log odhalí, že došlo k záměně triček, představí skutečné nové logo, které můžete vidět v titulku článku. Fanoušci byli rázem spokojenější a řada z nich si asi řekla, že autorům nápadu prostě skočila na špek.
„Při volbě nového loga jsme se inspirovali historickou členitostí Ústeckého kraje a také barvami města Ústí nad Labem, tedy modrou a červenou. Nové logo bude bude součástí kompletního rebrandingu spolu s novými dresy,“ řekl ředitel klubu Martin Prokeš.
Útok na návrat do 2. ligy
Nový majitel se od prvního působení v klubu netají tím, že chce s Ústím už v příští sezóně postoupit z ČFL do FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. Koneckonců ještě nedávno měla VIAGEM před svým jménem druholigová Příbram.
„Chceme vrátit fotbal v Ústí nad Labem do profesionální roviny a z fotbalu učinit výkladní skříň ústeckého sportu. V tuto chvíli je VIAGEM nastaven tak, že se společnosti daří. Pokud postoupíme do druhé ligy, sejdeme se znovu a můžeme se bavit o případném dalším postupu. Ve hře podporovat oba celky Příbram i Ústí nad Labem nebylo. Veškerou energii chceme směřovat na sever Čech. Zvítězila racionalita, filozofie. Když koupíte klub, je potřeba do toho vložit prostředky. Spolupráce v Příbrami byla bezvadná, pro obě strany přínosná. Budu klukům fandit, aby postoupili do tuzemské nejvyšší fotbalové soutěže.“ uvedl předseda představenstva společnosti VIAGEM Přemysl Kubáň.
První předsezónní příprava sice FK VIAGEM Ústí nad Labem výsledkově úplně nevyšla. Prohra 2:1 s prvoligovými Teplicemi ale rozhodně nebyla žádnou ostudou. S dalším severočeským klubem má navíc Ústí úzkou spolupráci.
Zdroj: https://www.fkusti.cz/