Praha/Litoměřice – Jak se firmy chovají ke svým zaměstnancům? To na portálu Atmoskop.cz hodnotí jejich stávající i bývalí zaměstnanci. Portál nyní vyhlásil firmy, které zaměstnanci hodnotí nejlépe. Litoměřická firma HENNLICH se mezi společnostmi se 100 až 500 zaměstnanci umístila na 3. místě v rámci celé České republiky a získala titul Férový zaměstnavatel 2020.
Ve stejné kategorii zvítězila účetní firma UOL a poskytovatel úvěrů Zonky. Na Atmoskop.cz již hodnotilo přes 150 tisíc lidí celkem 30 tisíc firem.
Pavel Šumera, jednatel firmy HENNLICH: „Můžete o sobě do světa vyhlašovat, jak máte výbornou atmosféru ve firmě, jak se o své lidi staráte nebo co vše jim poskytujete. Nejdůležitější ale je, co spolupracovníci říkají a cítí sami a že se nebojí či nestydí o tom mluvit veřejně. Jsem rád, že to, co se snažíme dělat a říkat, stejně vnímají i lidé uvnitř naší firmy. Budeme i dál dělat vše pro to, aby to tak přinejmenším zůstalo,“
Firma HENNLICH se zhruba 200 zaměstnanci vyniká podle organizátorů hodnocení, které letos poprvé vyhlásili v rámci soutěže Sodexo Zaměstnavatel roku, rodinnou atmosférou a vstřícností. „V tomto duchu se nese jak komunikace vedení, tak atmosféra mezi kolegy a stejné nastavení se zrcadlí do komunikace směrem k zákazníkům,“ uvedl web Atmoskop.cz v hodnocení firmy.
U společnosti HENNLICH například zaměstnanci na portálu hodnotí kvalitu firmy jako zaměstnavatele 91 % ze 100 % možných. Oceňují především férové jednání (94 %) a skloubení osobního a pracovního života (89 %). Svým kolegům přisoudili hodnotu 86 % a nadřízeným 89 %. U nadřízených pak hodnotí nejvýše férovost (94 %). Zaměstnanci v recenzích na firmě HENNLICH oceňují jistotu a stabilitu, pružnou pracovní dobu a příjemné pracovní prostředí.
Web Atmoskop.cz sbírá recenze firem od jejich současných i bývalých zaměstnanců. To má často větší vypovídající hodnotu pro kandidáty, kteří hledají pracovní místo, než jen samotný inzerát. Momentálně se na portálu nachází téměř 150 tisíc hodnocení u více než 30 tisíc zaměstnavatelů. Žebříček pracoval s očištěnými daty z posledního roku a vzal v úvahu spokojenost s kolegy, nadřízenými, platem i s řadou dalších faktorů, které dlouhodobě sleduje a dává o nich přehled dalším uživatelům.
Autor: Martin Jonáš